Administrere arbeidsbøker på bedriftsnivå – Bedriftens arbeidsbenk
Dersom du vil lage/redigere arbeidsbøker som alle veiledere i bedriften skal ha tilgang til gjør du det slik:
Det er bare administratorer på abonnementet som kan lage og lagre arbeidsbøker slik at de kan importeres fra alle veilederne i bedriften. Si fra til arne.svendsrud@karriereverktoy.no om du trenger slik adm tilgang.
Vær på startsiden/gruppeoversikten
Klikk på tannhjulikonet
Klikk på denne
Da kommer du inn på bedriftens arbeidsbenk hvor arbeidsbøker lagret på bedriften samles, her kan du redigere videre på de og opprette nye
Arbeidsbøkene i Karriereverktøy er organisert i mapper.
Når du klikker på en mappe ser du hvilke arbeidsbøker som ligger i den. Mappene fungerer som en filtrering. Hvis du ikke har klikket på noen ser du alle arbeidsbøkene. Du kan også klikke på flere samtidig. Om du ikke klikker på noen mapper ser du alle arbeidsbøkene som ligger i alle mappene.
Du kan systematisere og lagre arbeidsbøkene for bedriften i mapper. Standardmappene følger inndelingen i karrierekompetanser fra 1-14. Bedriften kan legge inn sin egen metodikk i de mappene. Men du kan også legge til egne mapper.
Du har 2 nivåer av mapper du kan operere med, for eksempel kan du ha en mappe som heter jobbsøkekurs, så kan du ha undermapper som heter cv, jobbsøk osv hvor de ulike arbeidsbøkene ligger.ids